Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем Алфа 156 1.6 Масло/

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем Алфа 156 1.6 Масло/

    Здрасти колеги.. проблема е следния бях споменал за него ,но сега ми трябват мнения.. преди и след смяната на гарнитура на капака на двигателя колата си продължава в задната страна където са колекторните тръби и бензиновите инжектори да си прави локвички с масло гледах гледах и след смяната и пак не разбирам от каде е теча на маслото на 200 км си дърпа от там към 200-300 мл.. и съм притесненен защото така не се кара а вече е с ГИ и трябва да се кара
    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

  • #2
    Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
    Здрасти колеги.. проблема е следния бях споменал за него ,но сега ми трябват мнения.. преди и след смяната на гарнитура на капака на двигателя колата си продължава в задната страна където са колекторните тръби и бензиновите инжектори да си прави локвички с масло гледах гледах и след смяната и пак не разбирам от каде е теча на маслото на 200 км си дърпа от там към 200-300 мл.. и съм притесненен защото така не се кара а вече е с ГИ и трябва да се кара
    сложихте ли силиконче на гарнитурката ? :P
    Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alfaa156 Покажи съобщение
      сложихте ли силиконче на гарнитурката ? :P
      На гумената гарнитура на капака трябва ли да се слага, странно ми звучи. Аз имам същия проблем и масло не се събира само там а и по въздуховодите преди дросела, но там просто се прави локвичка и в даден момент го вкарва в цилиндрите и почва един гъст бял дим. В други теми предложиха замърсени картърна вентилация и маслен сепаратор. Аз лично всичко съм промил и зачистил и пак така. Сега единствено ми идва на ум грешно време на клапаните, но при условие че гумичките са на 1к км заедно с гарнитурите е все по-странно.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS

      Comment


      • #4
        След почистване на сепаратора, при сглобяването ползвах старата гарнитура. Преди това я извадих много внимателно и почистих от мизерията от маслото. Преди да затворя капака сложих силикон и в момента нямам никакви видими течове.
        Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
          Здрасти колеги.. проблема е следния бях споменал за него ,но сега ми трябват мнения.. преди и след смяната на гарнитура на капака на двигателя колата си продължава в задната страна където са колекторните тръби и бензиновите инжектори да си прави локвички с масло гледах гледах и след смяната и пак не разбирам от каде е теча на маслото на 200 км си дърпа от там към 200-300 мл.. и съм притесненен защото така не се кара а вече е с ГИ и трябва да се кара
          Там, където всмукателния колектор се хваща за главата минава масло, та ако гарнитурката е дала фира ..
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
            На гумената гарнитура на капака трябва ли да се слага, странно ми звучи. Аз имам същия проблем и масло не се събира само там а и по въздуховодите преди дросела, но там просто се прави локвичка и в даден момент го вкарва в цилиндрите и почва един гъст бял дим. В други теми предложиха замърсени картърна вентилация и маслен сепаратор. Аз лично всичко съм промил и зачистил и пак така. Сега единствено ми идва на ум грешно време на клапаните, но при условие че гумичките са на 1к км заедно с гарнитурите е все по-странно.
            мойта течеше и миришеше в колата на изгорени гевреци та след смяната спря теча и миризмата :P почистихме с препарат и водоструйка сепаратора и малко жулене та светна :P и отделно почистихме вичко от старата гарнитура, нова+силикон и "гевреците не са препечени "
            Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

            Comment


            • #7
              ами колеги при старата гарнитура го правеше .. после я отворих смених я с нова почистих каналчетата не съм слагал силикон тя и сама трябва добре да прихване но пак и пак и се отчаях помагайте .. сега мисля като минах към 300 км вече да притегна пак болтовете и ако не стане един силикон и да се молим да се оправи... но иначе където са бенз. ижектори между тях има простраства от колекторите и там се пълни с масло пък кой знай кво отива под двигателя.. ужас

              ---------- Post added at 08:44 ---------- Previous post was at 08:38 ----------

              и да допълня ,че само на първи и 2-ри цилиндър кадето са бенз.инжектори се пълни с масло (т.е от към ремъците) иначе на 3-4 цилинтър кадето са бенз инжектори е сухо
              Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

              Comment


              • #8
                Капака, за който говориш е декоративен. Това с притягане на болтове след незнамсиколко километра сигурно си го чувал от някой доста стар "майстор", но дори и по времето, когато е "важало" (повечето от пишещите тук не са били родени тогава), не се е отнасяло за декоративни ламаринки и пластмаски...

                Тая гарнитура като казваш, че си я сменил, не е ясно точно какъв китайско-турски-гаражен-нонейм боклук си сложил, или вярваш, че всичко в магазина е с перфектно качество..?
                И силикон се слага точно там. Това е гумена гарнитура.

                Между другото за тия количества масло, дето казваш, че са излезли оттам, не е зле да свалиш капака и много внимателно да го разгледаш дали няма някъде сцепено или направо отчупено - на много коли тези капаци се трошат при силно загряване на мотора (дори не говоря за прегряване), заради точно такива "затегачи" на болтове, заради които капака стои постоянно под напрежение и като вдигне 100-тина градуса му се разказва играта тотално...
                Може да огледаш хубаво и главата в горната и част за механично увреждане...

                Успех с ремонта и да напишеш какъв е бил проблема...

                Comment


                • #9
                  точно за това говоря свалих капака изчистих всичко огледах как е всичко беше наред .. освен със силикон ще пробвам ако има някоя кривина да я хване поне по добре и поне по малко масло да пада ... иначе ще видим нормално е малко да се притегне все пак като слагаш нова гарнитура не я затягаш здраво.. първо да слегне горе долу след някой км я притягаш леко ако има луфт и така после вече се надяваш на резултат ... но ще сложа силикон и си прав ,че може да е боклук гарнитурата.. ама и при старата и при новата го правеше .. при новата по малко масло зима явно течовете съм ги намалил ама .. не напълно
                  Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                  Comment

                  Working...
                  X